Sep 3, 2012

Foods and friends! + Help me, please!! ★⌒(*゚∀^*)v


Estos últimos días de vacaciones estoy intentando aprovecharlos al máximo! 
Por la mañana me despierto tempranico para estudiar japonés en la biblio, después autoescuela, después más japonés y ya para casa a comer. Luego por las tardes quedo con los amigos! 

Hace un par de días quedé con Yummy, que volvió hace poquico de Irlanda. Juntas estamos preparando una cosilla para un evento próximo en Zaragoza, así que quienes seáis de aquí, estad atentos! 

I'm trying to seize these last days of my holiday, so I'm going to study japanese at library early morning and then, to driving lessons. I'm decided to get the driving licence! 
After lunch I usually meet with friends. But day by day is colder! And it's so disgusting to me!! 


Anyway, some days ago I met with Yummy, who not long since came from Ireland.


I tasted ice yogurt with kiwi, but it didn't convince me.
It's better with strawberry and chocolate, as I expected... 

Me and Yummy eating a watermelon crushed iced 

I used the leopard skirt for the first time! 


Y el viernes quedé con un par de amigas, Sara y Haru, para ir de último día de rebajas, que era todavía 31! Jo, no se como lo hago, pero siempre acabo comprando alguna camisetilla o chorradas varias. No puedo salir de casa con dinero porque me lo fundo todo! Así que para cenar, acabamos en un chino. Pero oye, barato y bueno, no se puede pedir más! 

At friday night I met with Sara and Haru to shopping and have dinner. We hadn't too much money, so I went to a chinese restaurant! The cheapest and more delicious way to have dinner!  
Delicious, right? 

In a few minutes...
onomnomnom... 


Cambiando de tema! Estoy participando en el concurso que organiza la tienda de Facebook Gorgeous Barbie. Por eso os pido una pequeña ayudica, porfa, porfa! Que es muy sencillo, rápido y os lo agradecería muchísimo!! 

. Clica a "me gusta" en la página de  facebook de Gorgeous Barbie:

. Clica a "me gusta" en mi outfit:

. Y por último, si aún quieres ayudarme un poquico más... Comparte el link!
Facebook, tumblr... Cualquier forma de ayuda es eternamente agradecida!!  

Oh! Y animaros a participar!! Que hay muchos y muy buenos premios! Go, go gyaru!! 

...

Another topic. I'm joining in the Gorgeous Barbie Outfit Contest. I would be really, really pleased if you vote me in the contest, it's quite easy do it:
. Like facebook Gorgeous Barbie page clicking here:

. Like my outfit clicking here:

. If you would like help me more, you can share this link 
on facebook, tumblr... Any way is good! 

Also I encourage you to join in the contest! There are lot of great prizes! Let's have fun! 
  

Bye, byeeee ~~


Kasui

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment!! ♥
I'll be glad to answer it! v(゚∇^*)/ ♪ありがとう〜♪